Jimmy este un urs de plus cu sapca portocalie.
Isi duce traiul pe o boxa si face naveta cu metroul. Ar da oricand mierea pe ciocolata, gogosi sau inghetata.
Jimmy este un hoinar, un simbol, o poveste, o farama de istorie, o clipa de sens, un joc, o lupta cu efemerul, o fita, o moneda de schimb. Jimmy este un vis.
*Jimmy este constient de caracterul subiectiv si de ideile usor de combatut pe care le expune, dar prin Statutul International al Ursilor cu Sapca fiecare urs are dreptul la parere.
Mda, cunosc reclama... e de acu ceva ani. Nu am reusit sa inteleg legatura dintre anumite produse si sex. Aceste asocieri au fost facute in cazul: ciocolata (kandia e experta), ciocolata calda, cafea si or mai fi dar, ma lasa memoria... varsta. Uatever, prea complicat, o sa renunt sa mai gandesc.
Mai, la reclame (ca la toate produsele de altfel) este foarte important publicului caruia i te adresezi, iar la ciocolata, mie mi se pare ca e un produs de larg consum, cu un public vaast si vaariat. Acum, ce te faci cu anorexicele sau cu cele care tin la silueta si evita astfel de produse? Chiar crezi ca o reclama cu conotatii sexuale le va face sa devoreze o ciocolata? Si-n plus, reclamele la detergenti care includ sexul, cum vand produsul si ce treaba au cu el?
pt anorexice exista un tip special de ciocolata, aia cu gust de noroi. ele nu fac parte din publicul tinta vizat de marmote. cat despre detergenti, poate se merge pe ideea ca detergentul e atat de bun incat ai timp doar de o partida pana termina el de curatat rufele:P dar nu imi amintesc de o reclama care sa implice sexul si masina de spalat in aceeasi fraza.. nu renunta sa gandesti, o sa te plictisesti dupa aia:*
4 comentarii:
Mda, cunosc reclama... e de acu ceva ani. Nu am reusit sa inteleg legatura dintre anumite produse si sex. Aceste asocieri au fost facute in cazul: ciocolata (kandia e experta), ciocolata calda, cafea si or mai fi dar, ma lasa memoria... varsta.
Uatever, prea complicat, o sa renunt sa mai gandesc.
pey...sexul vinde, producatorii vor sa isi vanda ciocolata si cafeaua. vezi daca ai chiulit de la cursurile lui coman?:P
Mai, la reclame (ca la toate produsele de altfel) este foarte important publicului caruia i te adresezi, iar la ciocolata, mie mi se pare ca e un produs de larg consum, cu un public vaast si vaariat. Acum, ce te faci cu anorexicele sau cu cele care tin la silueta si evita astfel de produse? Chiar crezi ca o reclama cu conotatii sexuale le va face sa devoreze o ciocolata? Si-n plus, reclamele la detergenti care includ sexul, cum vand produsul si ce treaba au cu el?
pt anorexice exista un tip special de ciocolata, aia cu gust de noroi. ele nu fac parte din publicul tinta vizat de marmote.
cat despre detergenti, poate se merge pe ideea ca detergentul e atat de bun incat ai timp doar de o partida pana termina el de curatat rufele:P dar nu imi amintesc de o reclama care sa implice sexul si masina de spalat in aceeasi fraza..
nu renunta sa gandesti, o sa te plictisesti dupa aia:*
Trimiteți un comentariu