marți, 11 martie 2008

Ciocolata cu pasiune

4 comentarii:

iulia spunea...

Mda, cunosc reclama... e de acu ceva ani. Nu am reusit sa inteleg legatura dintre anumite produse si sex. Aceste asocieri au fost facute in cazul: ciocolata (kandia e experta), ciocolata calda, cafea si or mai fi dar, ma lasa memoria... varsta.
Uatever, prea complicat, o sa renunt sa mai gandesc.

Jimmy spunea...

pey...sexul vinde, producatorii vor sa isi vanda ciocolata si cafeaua. vezi daca ai chiulit de la cursurile lui coman?:P

iulia spunea...

Mai, la reclame (ca la toate produsele de altfel) este foarte important publicului caruia i te adresezi, iar la ciocolata, mie mi se pare ca e un produs de larg consum, cu un public vaast si vaariat. Acum, ce te faci cu anorexicele sau cu cele care tin la silueta si evita astfel de produse? Chiar crezi ca o reclama cu conotatii sexuale le va face sa devoreze o ciocolata? Si-n plus, reclamele la detergenti care includ sexul, cum vand produsul si ce treaba au cu el?

Jimmy spunea...

pt anorexice exista un tip special de ciocolata, aia cu gust de noroi. ele nu fac parte din publicul tinta vizat de marmote.
cat despre detergenti, poate se merge pe ideea ca detergentul e atat de bun incat ai timp doar de o partida pana termina el de curatat rufele:P dar nu imi amintesc de o reclama care sa implice sexul si masina de spalat in aceeasi fraza..
nu renunta sa gandesti, o sa te plictisesti dupa aia:*